مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وارنیش فلوراید چیست

وارنیش فلوراید در حقیقت همان فلوراید غلیظ شده می باشد..

وارنیش فلوراید چیست؟

وارنیش فلوراید در حقیقت همان فلوراید غلیظ شده می باشد

وارنیش سدیم فلوراید چیست؟

وارنیش فلوراید وارمیش چیست ؟ (دندانپزشک اطفال) دکتر قدیمی می گوید : وارنیش در حقیقت همان فلوراید غلیظ شده می باشد،که در صورت لزوم توسط دندانپزشک روی دندان ها زده میشود. وارنیش فلوراید معمولاً برای کودکانی که بالای ۲ سال هستند انجام میشود و در صورتی که کودک تف کردن بلد نباشد و با توجه به احتمال بلع فلوراید استفاده از وارنیش توسط متخصص دندانپزشکی اطفال بر استفاده از سایر انواع فلوراید ارجح میباشد. همانند سایر روشهای فلوراید تراپی در مطب دندانپزشکی کودکان توصیه میشود که: ۱.در کودکان فاقد پوسیدگی یا دارای پوسیدگی خفیف هر ۶ ماه یک بار ۲.در کودکان با استعداد بالا برای پوسیدگی هر ۳ تا ۴ ماه یکبار فلوراید تراپی با وارنیش فلوراید انجام شود.

 

وارنیش فلوراید از کجا بخریم؟

برای خرید وارنیش سدیم فلوراید و اینکه از کجا باید بخرید با دکتر قدیمی در تماس باشید به شما بهترین داروخانه ها و فروشگاههای موجود در تهران را اعلام خواهند کرد.. نکات مهم در هنگام استفاده از وارنیش فلوراید برای فرزند دلبندتان:

  • ۱. هر اندازه دهان کودک و محیط داخلی دهان تمیز باشد تاثیر وارنیش فلوراید هم بیشتر می شود،پس قبل از مراجعه به دندانپزشکی حتما از مسواک و نخ دندان استفاده گردد. هرچند که اکثر دندانپزشکان در مطب قبل از زدن وارنیش، دندانهای کودک را به طور حرفه ایی تمیز می نمایند.
  • ۲. در روزی که وارنیش فلوراید برای کودک تان زده شده، از زدن مسواک خودداری نمایید. تا وارنیش مدت بیشتری بر روی دندانها باقی بماند.
  • ۳. برای رفع تشنگی کودک، قبل از انجام وارنیش فلوراید کمی آب به کودک داده شود. چون پس از زدن وارنیش بهتر است تا یک ساعت از خوردن و آشامیدن خودداری گردد.
  • ۴. همچنین برای جلوگیری از پاک شدن وارنیش بهتر می باشد کودک از غذاهایی سفت و چسبناک در ان روز استفاده ننماید.
  • ۵. برای کاهش رنگ گرفتن دندانها در روزی که وارنیش زده شده از خوردن مواد رنگی ( همانند : لبو، شکلات، آبمیوه های رنگی،چایی و…) توسط کودک جلوگیری شود.

دنداپزشکی کودکان تحت بیهوشی 

وارنیش چیست

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی