مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید بدانید که تولید محتوا می تواند بر روی سئو تاثیر بگذارد یا خیر؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آیا محتوا روی سئو تاثیر می گذارد؟


به این فکر کنید که اگر محتوایی وجود نداشت، گوگل چه چیزی را در نتایج خود باید نشان می داد؟؟

موتور های جستجوگر، همیشه به دنبال این هستند که بهترین محتوا را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند تا کاربر به هدف خود برسد و در اینترنت سردرگم نباشد و رضایت کامل را کسب نماید.

 

اهمیت تولید محتوا در سئو چقدر است؟ - وب رمز

 

چگونه محتوای بهینه تولید کنیم؟

همان طور که می دانید، گوگل از الگوریتم هایی برای پیدا کردن مطالب و نتایج جستجو استفاده می کند که این الگوریتم‌ها باید به طور مداوم آپدیت و به روز رسانی شوند و به سطح بالاتری ارتقا پیدا کنند.

هر الگوریتم در گوگل مسئول یک کار است. به طور مثال الگوریتم هایی هستند که وب سایت‌ها را از ابعاد خاصی بررسی می‌کند و برای پیدا کردن بهترین نتایج، از معیارهای متفاوتی استفاده می کند. شما می توانید با استفاده از این معیارها، محتوای وب سایت خود را بهینه کنید.

وقتی می گوییم محتوا باید بهینه‌ باشد، به این معنی است که شما باید بتوانید محتوایی را تولید کنید که کیفیت آن برای موتورهای جستجوگر قابل درک باشد.

بهتر است بدانید که تکنیک هایی برای افزایش کیفیت محتوای شما وجود دارد که با استفاده از این تکنیک ها می توانید تاثیر محتوا بر سئو را افزایش دهید. برخی از این تکنیک ها عبارتند از:

 

  1. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب :

برای پیدا کردن کلمات کلید بهتر است که شما زبان مخاطب خود را یاد بگیرید و با همان زبان صحبت کنید. شما باید درباره کلمات کلیدی تحقیق نمایید. به این صورت که تحقیق کنید که نحوه جستجو کاربران در یک موضوع خاص چگونه است. به طور مثال، این روزها مردم تمایل پیدا کرده اند که با عبارت‌های طولانی‌تر به جستجو بپردازندو همین امر باعث می شود که مقالاتی که مستقیما به این سوال پاسخ داده باشند در رتبه‌های اول نشان داده شوند.


      2. محتوا را با کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید :

وقتی کلمه کلیدی مورد نظر کاربران را پیدا کردید، لازم است متن را با استفاده از آن بهینه کنید. اختلاف نظر های زیادی در این رابطه وجود دارد که ما به چن روش از آن ها اشره کرده ایم:

  • تیتر جذابی انتخاب کنید که کلمه کلیدی در آن به کار رفته باشد.
  • از کلیدواژه و مترادف‌های آن در هدر استفاده کنید.
  • کلیدواژه را در پاراگراف اول و پاراگراف آخر متن بیاورید.
  • چگالی مناسب کلمات کلیدی را رعایت کنید. استفاده بیش از حد از این کلمات برای کاربر آزاردهنده است و باعث می‌شود الگوریتم‌ها متن را اسپم بدانند.
  • از واژه‌ها و عبارت‌های مترادف و مرتبط با کیورد اصلی استفاده کنید.

نکات تولید محتوا :17 ترفند کاربردی! | پنتازوم پنتازوم | آموزش و مشاوره کسب  و کار

 

      3. برای کاربر بنویسید :

رفتار کاربر و واکنشی که به یک محتوا نشان می‌دهد، برای موتور جستجوگر اهمیت دارد به این صورت که هر چه کاربران بیشتری از یک محتوا دیدن کنند و از آن استقبال نمایند، از رتبه بهتری برخوردار خواهد شد. از جمله معیارهای مختلفی که برای سنجیدن علاقه کاربران وجود دارد شامل:

  •  مدت زمانی که در صفحه می‌مانند
  •  تعداد اشتراک‌گذاری‌ها
  • تعداد نظرات و کامنت‌ها
  •  تعداد کلیک لینک‌های داخلی

 

      4. خوانا بنویسید :

تجربه کاربری در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. خوانایی می تواند یکی از عوامل مهم در بهبود تجربه کاربری در محتوای متنی محسوب شود. مواردی که ما در زیر به آن ها اشاره کردیم می‌توانند خوانش متن را تا حدود زیادی بهبود ببخشند:

  • برای متن یک ساختار منطقی در نظر بگیرید
  •  میان‌ تیتر یا هدینگ‌های جذاب انتخاب کنید
  • بخش‌های مختلف را با استفاده از آن‌ها از هم جدا کنید

 

     5. استفاده از بولت پوینت برای مشخص کردن نکات مهم :

جملات طولانی و پاراگراف‌های بلند، باعث می شود چشم مخاطب خسته شود. پس تا می توانید جمله‌ها را کوتاه نگه دارید و سعی کنید پاراگراف‌ها بیشتر از چهار خط نشوند. بهتر است که از علائم نگارشی مثل نقطه، ویرگول و نقطه‌ویرگول، نیز به جا و به اندازه استفاده کنید.

 

     6. برای محتوا بازاریابی کنید :

باید بدانید که تولید محصول عالی به تنهایی کافی نیست و شما باید بتوانید آن محصول را به مردم معرفی کنید و در اختیارشان قرار دهید. این کارا درواقع، به عهده بازاریاب‌ها می باشد یعنی باید بتوانند محصول را با روش‌های مختلف در دسترس مردم قرار دهند. وقتی یک محتوای عالی تولید کردید، لازم است آن را به کاربران معرفی کنید.

محتوایی که بتواند در رتبه‌های بالا قرار بگیرد، مسلما بیشتر دیده خواهد شد و محتوایی که بتواند بیشتر دیده شود و کاربران از آن بیشتر استقبال کنند، قطعا رتبه بالاتری را به دست خواهد آورد. بازاریابی برای محتوا از طریق انتشار در شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد و رپورتاژ و تبلیغ نیز می توانند در این زمینه کمک‌ کننده باشند.

 

 

اصول تولید محتوا برای سئو سایت چیست؟ آموزش نویسندگی در محتوای سئو شده و  رعایت نکات ان

 

ما قصد داریم یک سایت خوب و کاربردی را برای شما معرفی نماییم که می تواند شما را در زمینه سئو بسیار کمک کند. به شما پیشنهاد می دهیم که از سایت سئو6 دیدن نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی