مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم سوال باشد که ورپرس چطور می تواند بر روی سئو تاثیر بگذارد؟ ما در ادامه مقاله به بررسی این موارد می پردازیم.

وردپرس چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار خوب و کاربردی می باشد که توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. حال وردپرس با تمامی مزایایی که دارد، آیا می تواند بر روی سئو سایت تاثیر بگذارد؟ در ادامه مقاله با هم بررسی خواهیم کرد.

آموزش سئو وردپرس و بررسی عوامل موثر بر رتبه سایت | بلاگ ژاکت

تاثیرات وردپرس بر روی سئو شامل موارد زیر می باشد:

 

ایجاد نقشه سایت sitemap.xml :

با استفاده از افزونه Yoast SEO در وردپرس می توان نقشه سایت را ایجاد و بهینه سازی کرد.

 

امکان ایجاد دیدگاه:

یکی از مهم ترین بخش های یک سایت، بخش نظرات و دیدگاه ها می باشد. در این بخش، کاربرا می توانند کامنت بگذارند. هم چنین، شما به عنوان صاحب سایت می توانید دیدگاه را محدود کنید و یا ببندید و از دریافت کامنت های اسپم و هرزنامه جلوگیری کنید.

 

امکان بهینه سازی تصاویر:

هر چه تصویری که در سایتتان استفاده می کنید بهینه تر باشد، قطعا سئو سایت شما افزایش خواهد یافت. بهینه سازی شامل:

  • حجم عکس
  • متن جایگزین(alt)
  • درج توضیح مختصر
  • توضیح طولانی درباره عکس

 

ساخت Url های منظم:

این امکان برای کاربران وردپرس ایجاد شده است که بتوانند طبق اصول سئو آدرس های منظم و مرتبط را ایجاد کنند.

 

امکان بلاک کردن ربات ها:

شما می توانید با استفاده از امکان بلاک کردن، IP های مزاحم و اسپمی که در ساییتان وجود دارند را بلاک کنید تا دیگر نتوانند به سایت شما وارد شوند و به فعالیت بپردازند.

 

ریپسانسیو شدن سایت:

اگر سایت وردپرسی شما از سئوی مناسبی برخوردار باشد، می تواند کاربران زیادی را جذب نماید. هم چنین، رسپانسیو بودن سایت یکی از اصول مهم در سئو می باشد که باید به آن توجه شود.

 

عدم نیاز به کدنویسی:

مهمترین تاثیر وردپرس در سئو سایت را می توان همین گزینه در نظر گرفت، زیرا که وردپرس آسان ترین سیستم مدیریت محتواست که نیاز به کدنویسی ندارد.

 

چگونه سایت خود را سئو کنیم؟ روش‌های ساده برای بهینه‌سازی سایت - ادمین سایت

امکان افزودن اسکیما به سایت:

این یکی از مهم ترین مواردی می باشد که به تازگی و در طی ماه های اخیر برای گوگل بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید. هم چنین، با استفاده از اسکیما می توانید به افازیش سئو سایت وردپرسی خود کمک نماید.

 

امکان ایجاد فرم های تماس:

فرم ها نیز یکی دیگر از موارد مهم در وردپرس و سئو می باشد که از طریق فرم ها می توان به راحتی با کاربران در ارتباط بود و آن ها را مدیریت نمود.

 

کش کردن سایت:

به کمک افزونه های کش که در وردپرس وجود دارد، می توانید سرعت لود سایت خود را افزایش دهید که هر چه سرعت لود بالاتر باشد، کاربران بیشتری جذب خواهند شد و سئو سایت شما نیز افزایش خواهد یافت.

 

مدیریت لینک ها:

لینک هایی که در سایت شما وجود دارند را می توانید مدیریت کنید. لینک سازی و لینک دادن به سایت های دیگر می تواند در دیده شدن سایت شما کمک شایانی کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی