مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دکتر قدیمی

درباره دکتر سارا قدیمی متخصص دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان

 

همیشه موضوع دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای در بین والدین آن‌ها برخوردار بوده ‌است. به‌ عبارت‌ دیگر کودکان به دلیل عدم توانایی در درک موضوع دندان‌پزشکی ممکن است ترس زیادی از متخصصان داشته باشد.

به‌همین دلیل بسیاری از والدین به‌دنبال دکتری هستند که بتواند کودک آن‌ها را مهار و اعتماد آن‌ها را جلب کرده و به درمان دندان‌های آن‌ها بپردازد. دکتر سارا قدیمی متخصص اعصاب کودکان و نوجوانان است که عضو هیات علمی و دانش گروه دندان‌پزشکی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد. این دکتر توانسته به دلیل اعتباری که در صنف دندان‌پزشکان دریافت کرده رتبه اول بورد تخصصی دندان‌پزشکی کودکان ایران را داشته باشد. تمامی مراجعه‌کنندگان این پزشک هیچ نوع نارضایتی درباره دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان خود نداشتند و توانستند بدون کوچک‌ترین مشکلی درمانی با کیفیت را دریافت کنند.

 

حوزه تخصص دکتر سارا قدیمی متخصص دندان‌پزشکی و کودکان و نوجوانان

 

همان‌طور که در پاراگراف های قبل بیان شد دکتر قدیمی یکی از بهترین دکترهای متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان و پیشگیری ارتودنسی است. این دکتر بورد تخصصی داشته و عضو انجمن دندان‌پزشکی کودکان ایران می‌باشد.

 

توانسته رتبه اول دانشجویان دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده و درمان باکیفیت را به تمامی مراجعه‌کنندگان خود ارائه دهد.

 

مقالات دکتر سارا قریب در مجلات خارجی چاپ شده و امتیازات خوبی را نیز دریافت کردند که در ادامه مقاله نام برخی از این مقالات ها را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. سارا قدیمی دارای فلوشیپ لیزر در دندان‌پزشکی است و بیش‌از ۱ دهه سابقه در حرفه خود دارد.

 

چرا باید از دندان‌پزشک متخصص برای درمان دندان‌های نوجوانان و کودکان خود استفاده کنیم.

 

با توجه به نیاز امروز جامعه و اهمیت سلامت و زیبایی دندان‌ها هر فردی، خصوصاً والدین باید ویژگی‌های مهم و اصلی یک دندان‌پزشک عالی را بشناسد. مشکلاتی که بر دهان دندان و مقوله زیبایی لثه و دندان‌ها وجود دارد همیشه باعث اعتماد به‌ نفس یا عدم اعتماد به ‌نفس افراد است. همان‌طور که می‌دانید هرچه قدرم که دندان‌پزشک است مواد مرغوب و خوب برای درمان دندان‌ها استفاده کند باز هم کیفیت کار دندان‌پزشک و مهارت عالی برای ایجاد یک دندان زیبا و سالم به‌ شدت مهم است.

 

به‌ همین دلیل بهتر است قبل ‌از آنکه به سراغ دندان ‌پزشک بروید ابتدا رزومه‌ی آن دندان‌پزشک و کیس های درمانی آن‌ را مشاهده کرده و سپس اقدام کنید.

 

ویژگی‌های مهارت دکتر سارا قدیمی متخصص دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان

 

سارا قدیمی ویژگی‌های خاصی را به‌عنوان یک دندان‌پزشک عالی دارد. مهم‌ترین ویژگی آن چابکی و مهارت بالا کار با دست است.

 

یک دندان‌پزشک عالی آن است که بتواند به ‌خوبی با دستان خود کار کرده و در حفره فضای کوچکی مثل دهان درمان خوبی را ارائه دهد. دکتر سارا قدیمی با حرکات ظریف و توانایی انجام عمل‌های بالا با تجهیزات دندان‌پزشکی خوب توانسته زیبایی و سلامت دندان‌ها را برای تمامی مراجعه‌کنندگان خود اطمینان دهد.

 

مهارت ارتباط قوی

  •  

یک دندان‌پزشک خوب خصوصا اگر تخصص آن حوزه اطفال و نوجوانان باشد باید مهارت بسیار قوی در مهارت ارتباطی داشته و بتواند اعتماد بیمار را جلب کرده و درمان و مراقبت پیشگیرانه‌ای را برای آن‌ها آموزش دهد. توانایی شهر اطلاعات تخصص به شکلی ساده و قابل‌فهم برای بیمار خصوصا کودکان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر سارا قدیمی است که سبب اعتماد کودکان به این دکتر می‌شود.

 

  • به‌روز بودن

 

علم دندان‌پزشکی همواره درحال به‌روزرسانی است و یک دندان‌پزشک خوب باید علم و تکنیک‌های خود را به‌روزرسانی کرده تا بتواند درمانی مطابق با نیازهای روز جامعه ارائه دهد. دکتر سارا قدیمی همواره در تلاش به‌روزرسانی دانش و تکنیک‌های علمی خود در خصوص دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان است.

 

  • دلسوزی و صداقت

 

یک متخصص دندان‌پزشک کودکان باید صادق و دلسوز باشد تا بتواند ناراحتی‌های یک کودک و نوجوان را از شرایط دندان آن‌ها درک کرده و مشکلات حاصل از این عارضه را با واکنش هم‌دردی نشان دهد. علاوه‌برآن باید صادق باشد و تمامی اطلاعات مربوط به دندان و استفاده از مواد های خود را به‌طور کاملاً حقیقی برای والدین آنها شرح دهد.

 

 

تماس با دکتر سارا قدیمی

 

ساعت پاسخ گویی:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰ ( پنجشنبه ها تعطیل)

 

 

تلفن :

شماره تلفن مطلب دکتر سارا قدیمی

تهران – بلوار اندرزگو – خ سلیمانی غربی – پلاک ۹۰

طبقه دوم واحد

  • ۰۱/۰۴/۲۱
  • سعید اسحاق زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی