مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت به دیده شدن سایت شما کمک خواهد کرد. پس اگر می خواهید درباره سئو سایت وردپرسی بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

سئو سایت در دنیای امروزه می تواند جایگزینی برای تبلیغات باشد. تبلیغات یکی از عوامل مهم در فروش محصولات می باشد که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد.

۴ روش عالی بهینه سازی سایت وردپرسی برای موتور جستجو - وب رمز

 

پس اگر بتوانید اصول سئو را به درستی اجرا کنید، می توانید سایت بهتری داشته باشید و کسب و کار خودتان را از طریق همین سئو و تبلیغات افزایش دهید.

برخی گمان می کنند که تبلیغات با وجود هزینه هایی که دارد، نمی تواند نتیجه ای برای سایت داشته باشد و در واقع، آن را هزینه اضافی می دانند. درحالی که اگر فاکتورهای مهم سئو را رعایت کنید، دیگر مجبور به پرداخت هزینه های بالا نیستید و به نتیجه بهتری هم خواهید رسید.

 

افزایش مشتری با سئو سایت وردپرسی

اگر سایت وردپرسی دارید و می خواهید سئوی آن را بهبود دهید به طوری که بتوانید در گوگل رتبه بهتری کسب نمایید، بهتر است از تکنیک های سئو استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 افزونه yoast به عنوان یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرسی محسوب می شود که دارای دو نسخه رایگان و غیر رایگان می باشد.

با نصب این افزونه روی سایت وردپرسی خود، برای هر صفحه سایت، یک امتیاز در نظر می گیرد و به شما می گوید که چه مواردی را اصلاح کنید تا بهترین رتبه صفحه از نظر یواست نصیبتان شود.

یکی دیگر از کارهایی که برای بهبود سئو سایت خود می توانید انجام دهید، ثبت سایت در وب دایرکتوری ها برای گرفتن بک لینک است.

این سایت های مرجع با توجه به نوع فعالیت شما، سایت ها را دسته بندی می کنند. این نوع سایت ها بصورت رایگان و غیر رایگان موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که وب دایرکتوری را قبل از گرفتن بک لینک بررسی کنید و پیج آتوریتی و دامین آتوریتی آنها را چک کنید و بهتر است میزان اسپم اسکور آن سایت ها را نیز مشاهده نماید.

 

واکنشگرایی چه نقشی در سئو سایت وردپرسی دارد؟

آموزش سئو وردپرس و بررسی عوامل موثر بر رتبه سایت | بلاگ ژاکت

قبل از هر چیزی، باید بگوییم که واکنش گرا بودن به این معناست که هر کاربری با هر سیستمی که وارد سایت شما شود، چیدمان سایت شما با توجه به صفحه نمایشگر کاربر به آن نشان داده شود.

سایت شما باید واکنش گرا باشد چون این مورد می تواند تاثیر بسیاری در جذب کاربران داشته باشد و هم چنین، واکنشگرایی باعث می شود که کاربران با سایت شما ارتباط برقرار کنند.

پس واکنش گرایی را می توان یکی از مهم ترین اصول و فاکتورهای سئو در نظر گرفت که اگر به آن توجه نشود، ممکن است بازدید سایت شما را کاهش دهد.

بهتر است قالب وردپرسی خود را در گوشی های موبایل مختلف چک کنید و ایرادات موجود در آن را برطرف کنید تا کاربران دسترسی راحتی داشته باشند و بتوانند به راحتی از سایت شما استفاده نمایند.

  • ۰۱/۰۱/۲۸
  • سعید اسحاق زاده

افزایش سئو سایت

سئو سایت چیست

وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی