مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا بحث داغ امشب ما در سئو ۶ است که هدف ما در این مقاله آشنایی با روش های نگه داشتن بیش از حد کاربر در سایت است. این مطلب به صورت مستقیم با بانس ریت یا بونس ریت سایت در ارتباط است.

سایت های بزرگ و رتبه های کاذب آنها در الکسا

 

همانطور که می دانید بسیاری از سایت های ایرانی دارای رتبه های کاذبی در الکسا هستند که خوب بعضی از وب سایت های معتبر از روش های مجاز و قانونی تری نسبت به سایرین برای نگه داشتن دوبرابر کاربران در سایت خود استفاده می کنند و بسیاری دیگر هم نه، آن عده دیگر کارشان فقط سرریز کردن یک ترافیک خریداری شده به سایتشان است و خوب از طرفی هم الکسا عمده توجهش در رتبه دهی به سایت ها، ترافیک آن سایت است.

خوب حالا از کجا تشخیص بدیم که یک سایت داره کاربران رو در سایتش معطل می کنه و دیرتر یه چیزو به کاربراش میده؟

اگه یه نگاهی به سایت های بزرگ بکنید می بینید که از ترفند های زیر دارن برای تلف کردن وقت کاربراشون در سایت استفاده می کنند که خوب با اینکه قانونی هست و مجاز کاربران اذیت میشوند و عده زیادیشون سایت رو ترک می کنند.

سئو کلاه سیاه چیست و چرا نباید از آنها استفاده کنیم؟ Black Hat Seo

خوب ترفند های غیر مجاز این سایت ها برای افزایش مدت زمان حضور کاربران در سایت خود به شرح زیر است :

برخی از ترفند های سئو کلاه سیاه مورد استفاده توسط برخی از وب سایت های بزرگ ایرانی و خارجی

۱- استفاده از بنر های تبلیغاتی جذاب زیاد

۲- استفاده از بنر های تبلیغاتی در تمام صفحات سایت و جاهای مختلف سایت

این دو نکته هم میتونه کلیک های داخل سایت رو افزایش بده و هم اینکه با جلب توجه کاربران به خود تایم توقف کاربر در سایت رو به شدت افزایش بده.

۳- استفاده از تگ های زیاد و پر بازدید

با استفاده از تگ ها شما قادرید نیمی از مطلب را به کاربر نمایش دهید و کاربر مجبور است برای دیدن ادامه مطلب به ادامه مطلب برود پس انتخاب تگ های درست بسیار با اهمیت است که اگر فرصتی پیش آید برایتان مفصل در مورد انتخاب تگ ها صحبت خواهیم کرد، اما بحثی که هست این است که در قبل از ادامه مطلب در چکیده ای کوتاه در حد دو الی سه خط مطلبی جذاب گفته شده با مفهوم کاملا متفاوتی از محتوای اصلی آن مطلب که خب این را هم کاربر تشخیص میدهد و هم گوگل

۴- مطلب طولانی

ما در مطلب ۵ مورد مهمتر از طول محتوای شما در سال ۲۰۲۰ چیست؟ گفته ایم که چرا دیگر مطلب طولانی زیاد مهم نیست حتما آنرا بخوانید

 

۵- استفاده از فیلم های تبلیغاتی با عنوان آموزشی

حتما شما هم دیده اید که وب سایتهایی با عنوان های آموزش رایگان و… کاربران را به خود جلب می‌کنند اما بخشی از فیلم اصلی را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند که خب در آن هم چیز خاصی گفته نشده است و این خیلی بد است برای آن وب سایت

۶- استفاده از چند لینک دانلود کمکی مستقیم نسخه پرتابل و…

مورد ۶ می تواند کاربران را وفا دار کند، چرا که با هر سلیقه ای شما قادر به سرویس دهی به کاربران هستید، اما به شرطی که تمام نسخه های وب سایت تست شده باشند!

۷- تشویق کاربران به درج دیدگاه و نظرات

تولید مطلب ناقص و کم فروشی در ارائه محتوا میتواند منجر به درج دیدگاه شود اما کار خوبی نیست

۸- تشویق کاربر در خواندن کامل مطلب

لزوما تمام محتوا ها ارزش خوبی به کاربرانشان نمی‌دهند و کار جالبی نیست که بخواهیم با ترفند هایی و ارائه مطالب مختلف کاربر را به خواندن کامل مطلب تشویق کنیم (به عنوان مثال به حواشی از مطلب بپردازیم که لزوما صحت آنها مورد تایید نیست)

۹- بهبود کیفیت مطالب به صورت مداوم

اگر شما مطلبی می گذارید که حائز رتبه خوبی است در گوگل خوب با بروزرسانی آن می توانید علاوه بر بهبود رتبه خود به نیاز روز افزون کاربران پاسخ مناسب دهید و گوی سبقت را از سایرین بربایید. اما متاسفانه درگیر بزرگنمایی های کاذب شدن کار خوبی نیست که بسیار زیاد دیده می‌شود در وب سایت های بزرگ…

۱۰- استفاده از تصاویر شاخص برای هر مطلب

تصاویر شاخص که با تیتر مطالب نمایش داده می شود می تواند به شدت در افزایش کلیک خوره سایت موثر باشد و کاربران را به صورت لذت بخش تری در سایت شما نگه دارد. اما صداقت در تصاویر هم موردی است که عموما رعایت نمیشود و کاربر وارد سایتی می شود از طریق گوگل ایمیج و مطلبی را نمی‌بیند که توقع دیدنش را داشته..و خارج می شود و اگر تعداد کاربرانی که متوجه این ترفند شوند زیاد باشد افت رتبه برای سایت مذکور به همراه خواهد داشت.

۱۱- باز شدن لینک ها در تب جدید

آیا کار خوبی است که تمام لینک ها در تب جدید باز شوند؟؟؟ خیر همه جا لازم نیست که لینک ها در تب جدید باز شوند و این هم یک ترفند برای حفظ کاربر برای مدت زمان بیشتر است

۱۲- درج لینکهای مرتبط مطلب با سایر مطالب موجود در سایت در محتوا و ساختار مطلب به صورتی که کاربر اذیت نشود.

البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که خوب سایت های بزرگ دارند ازش استفاده می کنند و کافیه بیشتر به اونا توجه کنیم که خوب یکی از پرکاربرد ترینشون هم همین انتقال دکمه ادامه مطلب به تب جدیده

آیا گوگل متوجه استفاده وب سایت ها از ترفند های سئو کلاه سیاه نخواهد شد؟

قطعا گوگل در الگوریتم های جدید خود در سال ۲۰۲۰ به خوبی می تواند متوجه ترفند های سئوی کلاه سیاه وب سایت ها شود و دیر یا زود و به طرق مختلف آنها را جریمه خواهد کرد

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد…

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • سعید اسحاق زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی