مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه سئو 6 یک آموزشگاه مفهومی مباحث سئو می باشد

ما در این مطلب به بررسی سایت سئو 6 و آموزش های آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

سئو کلاه سیاه در واقع به هر کاری می گویند که بخواهید سریعتر نتیجه بگیرید، در این مطلب از سئو ۶ به شما می گوییم که چه اقداماتی شامل سئو کلاه سیاه و جریمه گوگل می شوند و چه اقداماتی می تواند واقعا خطرناک باشند.

 

سئو کلاه سیاه چیست و شامل چه مواردی میشود؟

سئو کلاه سیاه چرا مضر است و نباید از آن استفاده کرد؟

همانطور که می دانید هر چیزی یک اصولی دارد، به عنوان مثال شما می خواهید در دانشگاه از استاد نمره خوبی بگیرید طبیعتا باید درس را خوب بخوانید، یا به عنوان مثال اگر می خواهید در مسابقه اتوموبیل رانی اول تا سوم شوید باید ماشین خود را تقویت کنید باید خوب بتوانید ماشین برانید و به چندین و چند نکته توجه کنید تا بتوانید مقام بیاورید.

حالا گوگل که کارش معرفی فروشگاه ها و مقالات برتر به مردم کل دنیاست قطعا برای انتخاب ده سایت برتر ملاک های سخت گیرانه ای دارد و مقایسه خواهد کرد سایت ها را با یکدیگر، تاکنون ۱۰۰۱ نکته مکتوب برای سئو مطرح شده و نکات بسیار ریز دیگری هم به تجربه بدست آمده و مطرح نشده اند.

تا سال ۲۰۲۱ حدود ۲۰ الگوریتم رسمی گوگل مسئول رتبه دهی به وب سایت ها هستند و اگر آنها را نشناسید و ملاک های آنان را ندانید به سختی خواهید توانست از گوگل رتبه بگیرید.

منبع :

https://seo6.ir

  • ۰۰/۰۹/۰۴
  • سعید اسحاق زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی