مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وردپرس با ویژگی های ساده و کاربرپسند خود، برای عملکرد بهتر و سئو شدن تمامی بخش‌هایش، به تنظیمات خاصی نیاز دارد. در ادامه به شما سئو وردپرس را آموزش خواهیم داد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و متن باز است که شما با استفاده را آن به راحتی می توانید هر نوع سایتی از جمله: سایت شخصی، سایت وبلاگی، سایت خدماتی، سایت شرکتی، سایت شخصی، سایت فیلم و موزیک، سایت تفریحی، سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید.  وردپرس با زبان PHP نوشته شده و از MySQL برای ذخیره داده ها استفاده و پشتیبانی می کند. وردپرس هم چنین می تواند از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید.
بعد از تعریف وردپرس، باید بدانید که سئو جزء اصول کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شود. اگر شما نتوانید محصولات خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید، هزینه های زیادی را برای تبلیغات و فروش محصولات خود پرداخت کنید. در خیلی از مواقع پیش آمده است که افراد از درآمد اینترنتی دلسرد می شوند و قید وب‌سایت را می زنند.

 

آموزش سئو در وردپرس WordPress SEO | فرادرس

 

سئو مخفف  Search Engine Optimization است و در فارسی به معنی بهینه سازی موتور های جستجوگر است. در واقع، سئو مجموعه‌ای از عملیات‌های پیوسته ای است که یک سایت برای رسیدن به رتبه‌های خوبی در گوگل انجام می دهد. سئو زمانی به اوج رسید که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل واقعی و عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد.

سئو را می توان راهکاری برای افزایش ترافیک وب سایت و کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل هم نیز تعریف کرد که اگر شما دستورالعمل‌ها و تکنیک‌های مربوط به بخش فنی سایت و تولید محتوا و هم چنین عملیاتی که خارج از سایت بر روی آن انجام می‌شود را به درستی انجام دهید و قوانین را رعایت کنید، آمار بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می یابد و به فروش سایت کمک می‌کند. اگر شما از وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده می کنید، بهتر است بدانید که وردپرس، به صورت کامل بر اساس اصول اولیه سئو پیاده سازی شده است. اگر می خواهید سایت وردپرسی شما سئوی بهتری داشته باشد، نیاز است تا برخی امور  مانند استفاده از قالب برای سایت، را رعایت کنید، زیرا نحوه نمایش محتوای شما در وب سایت، بر اساس قالب است. وردپرس در هسته خود، اصول اولیه سئو از بابت کد نویسی بهینه را رعایت کرده است و کاربران نیز باید بر اساس محتوای وب سایت خود، از اصولی مانند نصب افزونه های مربوط به سئوی وردپرس و معرفی وب سایت به گوگل و سایر موتورهای جستجوگر  انجام دهند.


مراحل بهینه سازی و سئو وردپرس:

1. بررسی وضعیت ایندکس شدن سایت در گوگل :

وردپرس امکان جلوگیری از ایندکس شدن مطالب توسط موتورهای جستجوگر را دارد.

2. انتخاب بهترین پیوند یکتا وردپرس :

پیوند یکتا وردپرس نحوه ایجاد لینک های سایت را مشخص می کند.

3. انتخاب نمایش سایت:

تمام وب سایت ها هم با www و هم بدون www در دسترس هستند.

4. انتخاب افزونه سئو وردپرس :

بهترین افزونه های سئو وردپرس از نظر عملکرد و محبوبیت yoast seo و all in one seo pack هستند.

5. افزودن نقشه گوگل :

نقشه گوگل یا سایت مپ بهترین راه برای شناساندن مطالب سایت به موتورهای جستجوگر می باشد که نقشه گوگل با فرمت xml ساخته شده و لینک های مهم سایت را لیست می کنند.

6. ثبت سایت :

شما باید سایت  خود را در گوگل سرچ کنسول Google Search Console یا گوگل وبمستر تولز سابق ثبت نمایید.

7. بهینه سازی مطالب وردپرس :

همان طور که می دانید، مهم ترین بخش هر سایت مطالب و مقالات با کیفیت آن است. دقت کنید که اگر شما تمام نکات سئو را رعایت کرده اید ولی مطالب سایت شما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، فایده ای برای شما ندارد زیرا که نوشتن پست های اصولی طبق معیارهای سئو، از ضروری ترین موارد در سئو نوین است.

8. بهینه سازی نظرات:

از نکات تاثیرگذار در سئو وردپرس ، این است که شما بتوانید امکان ارسال دیدگاه برای مطالب سایت را دراخیتیار کاربران بگذارید.

9. افزودن نوفالو NoFollow به لینک های خارجی:

لینک های خروجی به سایت های دیگر را نوفالو کنید.

سئو وردپرس | آموزش سئو سایت های وردپرسی با افزونه Yoast SEO - رادزاد

10. نمایش خلاصه نوشته در قالب وردپرس:

شما باید در هنگام طراحی قالب وردپرس، به نمایش خلاصه یا متن کامل نوشته توجه کنید.

11. بهینه سازی سرعت بارگذاری وردپرس:

سرعت بارگذاری صفحات وب از مهم ترین نکات کلیدی بهینه سازی سایت و سئو وردپرس است.

12. سئو و بهینه سازی تصاویر وردپرس:

این که شما بتوانید تصاویر به کار رفته در سایت خود را بهینه کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

13. افزایش امنیت وردپرس:

برای جلب اعتماد گوگل و موتورهای جستجوگر باید سایت شما امنیت بالایی را داشته باشد.

14. فعال کردن SSL و HTTPS در وردپرس:

گوگل مدتی پیش اعلام کرد فعال کردن گواهینامه امنیتی ssl به عنوان فاکتور سئو در نظر گرفته خواهد شد.
 

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • سعید اسحاق زاده

آموزش سئو

وردپرس

کاربرد سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی