مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 نسخه پایدار اندروید 12 برای نوکیا G50 منتشر شد

 

 نسخه پایدار اندروید 12 برای نوکیا G50 منتشر شد

 

بعد از سامسونگ، حالا نوکیا انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید 12 را برای گوشی‌های واجدشرایط خود آغاز کرده است؛ درحال‌حاضر، این به‌روز‌رسانی برای گوشی‌های X20 و X10 و G50 منتشر شده است.

 

 

اواخر اردیبهشت ۱۴۰۰، اندورید 12 با قابلیت‌های برجسته‌ای منتشر شد. از آن زمان تاکنون، برند‌های مختلف تلاش می‌کنند تا به‌روز‌رسانی نسخه‌ی پایدار این سیستم‌عامل را در رابط‌های کاربری خود برای گوشی‌های واجدشرایط ارائه دهند.

سامسونگ مثل همیشه در انتشار به‌روز‌رسانی‌ها سریع‌تر از برندهای دیگر عمل کرده است؛ اما این بار در کمال تعجب به‌نظر می‌رسد که اچ‌ام‌دی گلوبال نیز عملکرد خود را سرعت بخشیده و بهتر از سری قبل عمل کرده است.

اچ‌ام‌دی گلوبال سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) در فنلاند تأسیس شد. این شرکت حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به‌مدت ۱۰ سال از مایکروسافت موبایل خرید و اکنون شروع به انتشار به‌روزرسانی نسخه‌ی پایدار اندروید 12 برای گوشی سوم خود، نوکیا G50 کرده است.

ببه‌گفته‌ی یکی از اعضای انجمن گوشی‌های نوکیا (Krisaal)، اچ‌ام‌دی گلوبال درحال‌حاضر ارائه‌ی این به‌روز‌رسانی را در فنلاند آغاز کرده و ازآنجاکه این شرکت در انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزار در چندین بازار به‌طور هم‌زمان شناخته شده است، احتمالا به‌زودی بیانیه‌ی رسمی آن را برای انتشار جدیدترین نسخه‌ی اندروید 12 در مناطق دیگر را مشاهده خواهیم کرد.

 

به‌غیر از نوکیا G50، آپدیت نسخه‌ی پایدار اندروید 12 برای نوکیا X20 و نوکیا X10 نیز منتشر شده است. تراشه به‌کاررفته در این گوشی‌ها اسنپدراگون 480 کوالکام است و شاید همین دلیل سرعت درخورتوجه انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید 12 برای آن‌ها است؛ چراکه توسعه‌ی نرم‌افزارها برای دستگاه‌هایی با سیلیکون یکسان آسان‌تر است.

 

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • سعید اسحاق زاده

اندروید 12

نوکیاG50

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی