مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خیلی‌ها تصور می‌کنند برای داشتن یک سایت باید حتما یک برنامه‌نویس، کل بخش‌های سایت را کدنویسی کند، در حالیکه شما به راحتی می توانید سایت دلخواهتان را طراحی کنید. در ادامه با ما همراه باشید.  

دلایل نیاز به طراحی سایت:

1. داشتن وب سایت یعنی مشتری و سود بیشتر 

داشتن وب سایت مشتریان جدیدی را از سرتاسر کشور به سمت کسب و کار شما جذب می‌کند و باعث می‌شود درآمد بیشتری کسب کنید. برای بار دوم این آمار را یادآوری می‌کنیم: ۸۱٪ از افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید، مشاغل یا خدمات آنلاین را جستجوی اینترنتی می‌کنند. اگر وب سایتی ندارید، هیچ فرصتی برای گرفتن سهمی از این بازار ندارید.اهمیت داشتن وب سایت اهمیت داشتن وب سایت این است که شما را از محدودیت فیزیکی شهر و فروشگاهتان خارج کرده و برای همه مشتریانی که به محصول یا خدمتتان نیاز دارند، قابل دسترس می‌کند. حتی اگر به کسب و کار خود دسترسی نداشته باشید، وب سایت شما ۳۶۵ روز سال، ۷روز هفته و ۲۴ ساعته در دسترس است. وب سایت شما به عنوان حامی همیشه فعال شما در طول شبانه روز و خارج از ساعات اداری عمل می کند.

  • دسترسی به مخاطب و مشتری در کل کشور
  • فعالیت دائمی و ۲۴ ساعته
  • عدم تاثیرگذاری ایام تعطیلی در فروش
  • در حکم شعبۀ دومِ فروشگاه فعلی شما اما کم هزینه‌تر و پرسودتر
  • در حکم کسب و کار اصلیتان که شما را بی نیاز به خرید یا اجارۀ مغازه می‌کند

چرا به وب سایت نیاز داریم؟ | خبرگزاری ایلنا

۲.با داشتن وب سایت اعتبار  کسب و کار خود را افزایش دهید

اعتبار یک کسب و کار برای مشتریان مهم است تا خرید تضمین شده‌ای داشته باشند. یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتریان، داشتن وب سایت و شفاف بودن است. مشتریان قرن ۲۱ شکاک هستند. درحقیقت، ۵۶% مردم نظر داده اند که به یک تجارت بدون وب سایت اعتماد نمی‎کنند. داشتن یک وب سایت خوب، اعتبار شما را به عنوان یک کسب و کار قانونی و به روز افزایش می‌دهد. داشتن وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا تخصص و موقعیت خود را بهتر نشان دهید. وب سایت می‌تواند یک ابزار درجه یک برای دیده شدن در بین تعداد زیادی از رقیبان باشد.

۳. داشتن وب سایت آنقدر که فکر می‌کنید سخت یا گران نیست

برای داشتن وب سایت نیازی به فناوری اطلاعات ندارید. همانطور که قبلا هم اشاره شد، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان عالیست بلکه فرآیند ثبت سفارش بسیار ساده‌ای هم دارند. در ضمن بیشتر این شرکت‌ها مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند که جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارد. وجود این همه وب سایت متنوع در اینترنت گواه است که داشتن وب سایت نه تنها کار پیچیده‌ای نیست بلکه بسیار هم تصمیم درستی است.

وب سایت ها نسبت به هر نوع تبلیغات دیگر بازگشت سرمایه بیشتری دارند.

وب سایت داشتن بازگشت سرمایه بیشتری دارد و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد چون هزینه وب سایت ها نسبت به هر نوع تبلیغات سنتی دیگر پایینتر و نتیجه‌اش به مراتب بیشتر است.

  • سایت شما همیشه دیده می‌شود
  • مخاطبِ هدفتان شما را پیدا می‌کند
  • تبلیغات تلویزیونی و محیطی بسیار گران و دفعتی هستند
  • تبلیغات تلویزیونی و سنتی مخاطبان‌خاص شما را هدف قرار نمی‌دهند
  • پس اگر قصد دارید کسب وکار خود را به بازار عرضه کنید، وب سایت باید اولویت اول شما باشد.

۴. داشتن وب سایت باعث صرفه جویی در زمان شما می‌شود

۸ مزیت طراحی وب سایت برای کسب‌وکارها - وب رمز

حتی اگر شما با ایمیل، تماس گرفتن، یا فرستادن پیام ارتباط های کسب و کار خود را انجام می دهید، برقراری ارتباط با مشتریان زمان زیادی از شما می‌گیرد. وب سایت شما می تواند با ارائه پاسخ به سوالات متداول مشتریان و اتوماتیک کردن خیلی چیزهای دیگر، در زمان شما صرفه جویی کند. پس می توانید زمان خود را صرف کارهای با ارزش تر کنید.

۵. موقعیت خود را مشخص کنید و برندسازی کنید

وب سایت جایی برای معرفی و برندینگ شماست. اعتبار آنلاینی از کسب و کار شما را شکل می دهد. چیزی که کانال‌های رسانه های اجتماعی شما قادر به ارائه آن نیستند.

آموزش سئو را در سایت سئو 6 یاد بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی