مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

افزونه‌های زیادی وجود دارند که هر کدام به نوبه خود وظیفه‌ای انجام می‌دهند، که در این مقاله به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

1. WPForms

افزونه Wpforms | آموزش ایجاد فرم در وردپرس با افزونه WPForms - w3design

پلاگین پرطرفدار WPForms یکی از افزونه‌های معروف با بیش از 4 میلیون نصب فعال است که برای ساخت فرم‌های تماس مختلف در وردپرس به کار می‌رود، وبسایت شما هر فعالیتی که داشته باشد نیاز به یک فرم تماس دارد تا کاربران، مشتریان و بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، بهترین افزونه برای این کار، پلاگین WPForms می‌باشد. یکی از ویژگی‌های خوب این افزونه قابلیت ساخت و طراحی انواع فرم‌ها با استفاده از کشیدن و رها کردن می‌باشد، تنها با چند کلیک و کمتر از 5 دقیقه می‌توانید فرم‌های تماس، فرم اشتراک ایمیل، فرم‌های سفارش آنلاین، فرم پرداخت، انواع فرم نظرسنجی و بسیاری از فرم‌های دیگر را ایجاد کنید. نسخه رایگان این افزونه یک گزینه مناسب برای ساخت و طراحی انواع فرم می‌باشد، اما اگر تمایل دارید از امکانات پیشرفته آن استفاده کنید لازم است نسخه پرمیوم آن را تهیه نمایید.

2. Yoast SEO

کامل ترین آموزش yoast seo افزونه سئو وردپرس

پلاگین محبوب Yoast SEO با بیش از 5 میلیون نصب فعال بهترین افزونه برای بهینه‌سازی و سئو سایت شما می‌باشد. تاکنون میلیون‌ها وبسایت با کمک این افزونه کاربردی موفق شدند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنند. استفاده از این افزونه بسیار آسان است به طوریکه مبتدیان نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این افزونه امکان افزودن برچسب‌های متا و متاتگ، ایجاد نقشه سایت، تجزیه و تحلیل خوانایی و موارد بسیار دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین پیشنهادات و توصیه‌هایی در راستای بهبود مطالب ارائه می‌دهد. به راحتی با کمک این افزونه می‌توانید سایت خود را بهینه کرده و بازدیدکنندگان بیشتری از موتورهای جستجو جذب کنید، افزونه یواست سئو در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده است.

3. Mailchip

افزونه MailChimp | آموزش نصب و راه اندازی افزونه MailChimp - w3design

افزونه MailChimp با بیش از 2 میلیون نصب فعال بهترین افزونه در زمینه ارسال خبرنامه‌های مختلف و جذاب در وردپرس می‌باشد. این افزونه قدرتمند به راحتی می‌تواند با اتصال به وبسایت شما به کلیه ایمیل‌های کاربران دسترسی پیدا کند، ایمیل‌های کاربران را دریافت و خبرنامه‌های موردنظر شما را برای آن‌ها ارسال کند.

4. Akismet

Akismet چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ – تنظیم افزونه ضد هرزنامه در  وردپرس – تم فارس

افزونه رایگان Akismet یک افزونه قوی ضد هرزنامه و ضد اسپم در سایت‌های وردپرسی است. این افزونه با بیش از 5 میلیون نصب فعال از وبسایت شما در برابر محتوای مخرب محافظت می‌کند. Akismet به طور خودکار کلیه نظرات را بررسی می‌کند و دیدگاه‌هایی که اسپم به نظر برسند را شناسایی و فیلتر می‌کنند. این افزونه سایت شما را از نظرات اسپم و هرزنامه‌ها مصون می‌دارد.

5. W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache

یکی از افزونه های ضروری وردپرس که مورد توجه کلیه وبمستران نیز قرار گرفته است استفاده از افزونه W3 Total Cache می‌باشد. این افزونه با بیش از 1 میلیون نصب فعال بهترین افزونه برای بهبود و بهینه‌سازی عملکرد وبسایت‌های وردپرسی است. W3 Total Cache با افزایش عملکرد وبسایت و کاهش زمان بارگیری با استفاده از ویژگی‌هایی مانند یکپارچه‌سازی شبکه تحویل محتوا (CDN) و جدیدترین متدها SEO و تجربه کاربری سایت شما را بهبود می‌بخشد.


6. WP Rocket

افزونه wp rocket | wp rocket چیست | دانلود wp rocket | سه سوت وب

پلاگین کاربردی و قدرتمند WP Rocket بهترین افزونه برای افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی می‌باشد، کش کردن صفحات، فشرده‌سازی فایل‌ها، بارگذاری به موقع تصاویر و دارا بودن قابلیت Lazy load برخی از امکانات این افزونه محبوب بشمار می‌آید. این افزونه به بهترین شکل ممکن در بهبود سرعت سایت شما کمک بسیاری می‌کند. لازم به ذکر است که این افزونه تنها در نسخه پرمیوم ارائه شده است و نسخه رایگان ندارد.

آموزش سئو را در سایت سئو 6 یاد بگیرید.

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • سعید اسحاق زاده

افزونه های سایت

نصب افزونه

کاربرد افزونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی