مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این روزها، بهینه سازی موتورهای جستجوگر موضوعی است که با روی کار آمدن بازاریابی دیجیتالی مطرح شده و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در ادامه بیشتر به اهمیت سئو می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

سرآغاز کلام

 

نیاز این روزهای بازاریابی و تجارت، سئو است که ما در عصر حاضر به عصر تکنولوژی آن را می شناسیم و کمتر کسی پیدا می شود که از دفترچه تلفن، کتاب و روزنامه استفاده کند.

افراد با استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر می توانند به نیاز های خود پاسخ دهند و جواب آن ها را با استفاده از جستجو پیدا کنند. با این تعاریف، هر فردی که به یک کسب و کاری مشغول است و قصد دارد که از طریق وب سایت برای معرفی خود استفاده کند، نیاز دارد که به خوبی شناخته شود و توجه و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

در حقیقت، سئو بهینه سازی موتورهای جستجوگر است که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجو در گوگل از رتبه مناسبی برخوردار شوید و بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و کسب و کار آنلاین خود را رونق دهید. پس با توجه به این نکته، هرچقدر جایگاه و رتبه شما در گوگل بهتر باشد، میزان کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند نیز بیشتر خواهد بود و شما مشتری بیشتری نیز جذب می کنید.

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO - رادزاد

 

ما در این مقاله شما را با اهمیت های سئو آشنا می کنیم. پس چرا سئو مهم است؟


1. صرفه جویی :

یکی از نکات قابل توجه در اهیمت سئو این است که قبل از این که شما با وب سایت و یا سئو آشنا بشوید، این را در نظر داشته باشید که مقدار زیادی پول را برای هزینه چاپ، طراحی بروشور، کارت ویزیت، پوسترهای تبلیغاتی و یا بازاریاب ها باید بدهید. و این ممکن است شما را کمی از کاری که می خواهید انجام بدهید منصرف کند و یا این که همان اول هزینه ها برای شما قابل پرداخت نباشد. اما زمانی که شما وب سایت خود را ایجاد کنید و زیر نظر متخصصان و کسانی که در این کارها حرفه ای هستند، آن را اداره و مدیریت کنید،  به طور مشخص و واضحی متوجه می شوید که مشتریان آنلاین بسیار زیادی با پول های واقعی بدون هیچ گونه هزینه اضافی و بیهوده به سمت کسب کار شما خواهند آمد و به این طریق شما کسب و کار پر رونق و پرسودی خواهید داشت.


2. تبلیغات رایگان :

بهتر است بدانید که شما زمانی که در وب سایتتان از محتوای عالی، عنوان های بسیار جذاب و متای فوق العاده و کپی نشده استفاده کنید، گوگل به طور رایگان وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو و برای هزاران مخاطب و کاربر نشان خواهد داد که این نکته بسیار مهم و قابل توجهی برای صاحبان وب سایت است. با هجوم افراد و وارد شدن تعداد بسیار از کاربران به وب سایت شما، می توانید از طریق فروش سایتتان و یا دیده شدن توسط مخاطبان، سود قابل توجهی را به دست آورید.


3. سئو قلب تجارت :

سئو می تواند قلب تجارت شما باشد. به این معنا که اگر شما از آن محافظت نکنید، به موقع به آن رسیدگی نکنید و یا به یک متخصص این حوزه مراجعه نکنید، ممکن است کسب کار شما در فضای آنلاین بمیرد و فروشی برای شما نداشته باشد و همین مسئله باعث سرخوردگی ما شود. هنگامی که سایتتان را به دست فردی میسپارید و از او می خواهید که سایتتان را به روز نگه دارد، آن فرد باید در همه موارد مورد نیاز، دانش مفید و کافی را داشته باشد (دانستن اطلاعاتی مانند بازاریابی ارتباطات و یا اقتصاد و ...) که بتواند سایت شما را به جلو براند و باعث پیشرفت وب سایت شما گردد. پس این موضوع را خیلی جدی بگیرید و به هر کسی اعتماد نکنید.

SEO - سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟ - واحد طراحی و توسعه تسنیم
 

4. سئوی ارزان :

قبل از این که گرانترین و یا ارزان ترین فرد را برای ارائه خدمات انتخاب کنید، به این نکته توجه داشته باشید که کلاهبرداران و افراد نادان زیادی در این حوزه وجود دارند که می توانند به وب سایت شما آسیب و ضرر برسانند. هنگامی که در این موارد تحقیقات می کنید، ممکن است با افسانه های خنده دار و عجیب غریبی رو به رو شوید. برخی از این افسانه ها ممکن است این گونه باشد:  ما ماهانه می توانیم صد پیوند برای شما ایجاد کنیم.

لازم است این نکته را بدانید که سئو پیش بینی نشده است، ولی شما می توانید با اعتماد به یک تیم حرف ای  و کاربلد، در زمان خیلی کوتاهی شما شاهد تاثیرات مفید حواهید بود.
در نظر داشته باشید که سئو هزینه نیست. با این حال اگر با مواردی برخورد کردید که مبلغ بسیار زیادی را از شما درخواست کردند، بهتر است که شما بر روی خدماتی که آن ها قرار است برای شما ارائه بدهند، تحقیقات بیشتری انجام دهید و حساب کنید که آیا ارزش دارد که این مقدار پول را به آن ها بدهید یا خیر. اگر ارزش داشت و شما را به هدفتان نزدیک کرد، خب این می تواند یک صعود باشد ولی اگر شما به این نتیجه رسیدید که پرداخت این مبلغ برای شما سودی ندارد، پس بهتر است که به سراغ متخصصان و حرفه ای های این حوزه بروید.


5. سئو سرمایه گذاری با سود بالا :

شما با بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بهبود سئو می توانید کلمات کلیدی خود را به صفحه اول گوگل بیاورید. بهتر است بدانید که صفحه اول گوگل همان جایی است که بیشترین کلیک توسط کاربران صورت می گیرد و همین حرکت موجب می شود شما به سود و ثروت بسیار زیادی برای شما ایجاد کند. برای رسیدن به این سطح، فقط باید عملکرد درستی داشته باشید تا بازدهی شگفت انگیز آن را ببینید و لذت ببرید.

برای مشاهده مطالب بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید :

https://seo6.ir/

 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • سعید اسحاق زاده

دلایل اهمیت سئو

سئو چیست

کاربرد سئو

نظرات (۱)

ggff

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی