مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

مرکز تخصصی سئو و اس ای ام

آموزشگاه مباحث دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی متعلق به مرکز نرم افزاری عصر اطلاعات بهترین و قدیمی ترین مرکز الکسا در ایران

مشکلات خود را در ایتا به ما منتقل کنید :

09156581492

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پیاده سازی سئو فرآیند نسبتا مشکلی است که به علم و دانش تخصصی نیاز دارد ، چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر استراتژی های جستجوی خود هستند. در ادامه با ما همراه باشید.


همان طور که می دانید، سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری می‌باشد. برای این که بتوانید سایت خود را سئو و بهینه کنید، مدیران و نویسندگان سایت شما در کنار شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که از آن به عنوان متخصصین سئو یاد می شود، باید فاکتورها و قواعد بسیار زیادی را رعایت کنند تا بتوان بر اساس اصول و به شکلی سازماندهی شده و بر اساس استانداردهای جهانی، سایت را در نتایج و جستجوی گوگل بهینه سازی نمود و رتبه سایت را افزایش داد و رتبه اول موتور جستجوگر  گوگل را کسب کرد. بهتر است بدانید که بهبود سئوی یک وب سایت کار بسیار فنی است که به دانش به‌ روز و تجربه فراوان نیاز دارد و شما نمی توانید تنها به ارتقا سئو سایت و کسب رتبه در صفحه اول گوگلبسنده کنید و باید هر روز به دنبال راهی برای بهتر شدن سایتتان از جنبه‌ های مختلف باشید. همین موضوع، علاوه بر این که می تواند به بالا بردن رتبه در گوگل کمک کند، می‌تواند روی افزایش رونق کاری شما و هم چنین حفظ رتبه سایت تاثیر مثبتی بگذارد. لازم است بدانید که رقبا هم مانند شما برای بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل و کسب لینک های برتر در آن، تلاش های بسیار زیادی را انجام می دهند.

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟ چگونه سئو کنیم ؟ افزایش seo سایت و بالا بردن  سئو چگونه است؟

 

در زیر به برخی از روش های افزایش سئو سایت اشاره کرده ایم:

 از کلمات کلیدی بهتری استفاده کنید :

بهتر است  از کلماتی استفاده کنید که کمتر توسط دیگران به عنوان کلمه کلیدی استفاده شده است. برای این کار می توانید از دو ابزار Google Trends و Google’s Keyword Tool in AdWords استفاده کنید.

 مطالب تکراری را حذف کنید :

گوگل از کنسولی برخوردار است که می تواند مطالب تکراری را در سایت شما پیدا کند. پس بهتر است که شما برای بهبود رتبه‌بندی سایت خود از آوردن مطالب تکراری پرهیز کنید.

رفع خطای 404 :

شاید بدانید که خطای 404 به معنی بن‌بست در جستجو است. شما می توانید برای رفع این مشکل به کنسول جستجوی گوگل مراجعه کنید و از راهنمای 301 برای برطرف کردن این مشکل بهره بگیرید.

 برای هر عنوان یک تگ منحصر به‌ فرد بنویسید :

هر صفحه ای که شما طراحی می کنید، باید دارای تگ عنوان باشد که این تگ عنوان کمتر از 70 کاراکتر بوده و می تواند توصیف خوبی از آن صفحه را ارائه کند. هم چنین این تگ باید از تگ‌های دیگر موجود در سایت شما مجزا باشد.

 برای هر صفحه یک توضیح جامع بنویسید :

هر صفحه طراحی شده در سایت شما، باید یک توضیح 160 کاراکتری داشته باشد که بتواند صفحه را بهتر و جامع تر توصیف کند. شاید بپرسید که این توضیح در رتبه طراحی سایت شما تاثیر ندارد پس چرا باید آن را بنویسیم؟ در جواب باید بگوییم که این امر موجب بالا رفتن نرخ کلیک سایت شما می شود و از این طریق سایت شما بهتر رتبه‌بندی می شود. هم چنین، سعی کنید توصیفات شما مختصر و منحصربه‌فرد باشد.

آموزش افزایش بازدید گوگل | افزایش ورودی گوگل [رایگان]

 

 ساختار URL خود را به طور کامل پاک‌کنید :

URL یا همان آدرس سایت شما باید نماینده‌ای از متن های موجود در سایت شما باشد. مانند: عنوان صفحه. این نکته را مد نظر داشته باشید که در URL نباید از کلمات تصادفی و اعداد استفاده کنید.

 وبلاگ خود را مرتبا به‌ روز رسانی کنید :

گوگل به‌تازگی از الگوریتمی استفاده می‌کند که مطالب به‌روز شده را بیشتر می‌ پسندد، پس سعی کنید به طور مداوم  وبلاگ خود را به‌ روز رسانی کنید.

 از رتبه‌ بندی‌ های H1، H2 و H3 در سرتیتر ها استفاده کنید :

مطالب شما باید به طور منطقی به زیر بخش‌ها یا زیر عنوان هایی تقسیم شوند. این موضوع می تواند به گوگل کمک کند تا محتوای شما را بهتر سازماندهی کند.

 اضافه کردن لینک های داخلی :

صفحات مرتبط در طراحی سایت خود را به یکدیگر لینک کنید. این کار به گوگل کمک می‌کند تا ارتباط بین صفحات سایت شما را بهتر درک کند. اگر شما با استفاده از وردپرس سایت خود را طراحی کرده اید، پلاگین هایی در آن وجود دارد که به‌طور خودکار این کار را برای شما انجام می‌دهند.

 تصاویر را بهینه سازی کنید :

به تصاویر عنوان مناسب بدهید. از Alt تگ‌های توصیفی استفاده و فرمت مناسبی برای آن ها استفاده کنید.

 از منابع خارجی معتبر استفاده کنید : 

لینک‌های شما به مراجع معتبر برای گوگل اهمیت دارد. برای موثق و قابل اعتماد بودن مطالب در سایت خود از مراجع معتبر و دقیق که مورد اعتماد گوگل و همچنین خوانندگان هستند استفاده کنید.

 از رساته های عمومی استفاده کنید :

هر مقاله در طراحی سایت شما باید توسط آیکون های به اشتراک‌گذاری اجتماعی همراه شود. شبکه‌های اجتماعی این فرصت را به شما می دهد تا لینک‌های ورودی بیشتری داشته باشید و در نتیجه رتبه‌بندی سایت شما بهبود می‌یابد.

 سرعت برگزاری سایتتان را بهبود دهید :

افزایش سرعت سایت کاملا به عملکرد شما بستگی دارد. برای این کار راه‌هایی از جمله کاهش اندازه تصویر، اضافه کردن یک افزونه ذخیره، تعویض ارائه‌دهنده خدمات میزبانی و حذف پلاگین های غیر ضروری وجود دارد.

سایت خود را برای تلفن‌های همراه بهینه‌سازی کنید :

اکتر جستجوها در گوگل توسط تلفن‌های همراه انجام می‌شود. اگر طراحی سایت شما نمایش جذابی در تلفن‌های همراه نداشته باشد، ممکن است بسیاری از مخاطبان را از دست بدهید. هم چنین، اگر سایت شما به کلی از تلفن همراه پشتیبانی نکند گوگل در نتایج جستجوهایی که از طریق تلفن همراه اتفاق می‌افتد سایت شما را نمایش نخواهد داد.

 

سئو چیست | تعریف سئو در سال ۲۰۲۱

لینک بگیرید :
لینک سازی به‌طور منسجم و سازمان‌یافته بسیار هزینه‌بر است اما راه‌هایی وجود دارد که این هزینه را حذف کرد. برای مثال می‌توان در گروه های اجتماعی خود فعالیت رسانه ای انجام دهید. نظرات و عناوین چالش‌برانگیز در سایت مطرح کنید که شما واجد شرایط مطرح کردن آن هستید.

لینک های ضعیف را از سایت حذف کنید :
از طریق کنسول گوگل لینک‌های سایت خود را دریافت کنید سپس به ارزیابی آن‌ها بپردازید.سپس لینک های ضعیف را شناسایی کرده و برای حذف آن‌ها اقدام کنید.

محتوای سایت را از چند طریق انتشار دهید :
انتشار محتواها از طریق شبکه‌های اجتماعی و لینک کردن سایت کمک می‌کند تا رتبه و سئو سایت شما چندین برابر بیشتر افزایش پیدا کند.
 

  • ۰۰/۱۱/۰۵
  • سعید اسحاق زاده

افزایش سئو سایت

سئو سایت چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی